لینک های خارجی و داخلی


Cochlear

یکی از مجموعه های فعال در زمینه رفع مشکلات شنوایی با استفاده از کاشت حلزون در جهان می باشد و تاکنون بیش از 500000 عدد پروتز کاشت حلزون را تهیه و عرضه نموده است.

برای ورود به سایت کلیک کنید.

 

 

MED-EL

یکی پیشوایان نوآوری در عرصه درمان مشکلات شنوایی می باشد و تاکنون به بیش از 200000 نفر کمک نموده است تا شنوایی خود را بازیابند.

برای ورود به سایت کلیک کنید.

 

 

Advance Bionic

یکی از پیشگامان جهانی در ساخت و ابداع پیشرفته ترین پروتز های کاشت حلزون می باشد و تاکنون کمک شایانی به افراد دارای شنوایی شدید تا عمیق نموده است.

برای ورود به سایت کلیک کنید.

 

 

مرکز کاشت حلزون شنوائی ایران

مرکز کاشت حلزون شنوایی ایران با بیش از 26 سال سابقه در توانبخشی کودکان کاشت حلزون شده، یکی از مراکز پیشگام در زمینه شنوایی در ایران و خاورمیانه است.

برای ورود به سایت کلیک کنید.

 

 

مرکز کاشت حلزون شنوائی امیراعلم تهران

مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و سر و گردن مجموعه ای فعال در زمینه آموزش و پژوهش و تحقیقات گوش و حل و بینی و سر و گردن می باشد و فعالیت های این مجموعه در قالب پروژه های مصوب، برگزاری دوره های بازآموزی، برگزاری کارگاه های آموزشی و پژوهشی و برگزاری کنگره های بین المللی می باشد.

برای ورود به سایت کلیک کنید.

 

 

بخشش

بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفاء با نام اختصاری ” بخشش” از نیمه دوم سال 1395 در قـالب یک سـازمان مردم نهاد غیر انتفاعی – غیر دولتی (هیأت امنایی)، با انگیزه کمک به بیماران نیازمند کاندید کاشت حلزونی شنوایی، بمنظور تبدیل آنان به انسانهایی سالم، شاداب و توانمند، بعنوان سرمایه های انسانی ارزشمند و موثر در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور و احیاء خانواده های درگیر این عارضه با رعایت حفظ منزلت و کرامت انسانی آنان, فعالیت همه جـانبه خود را آغاز نموده است.

برای ورود به سایت کلیک کنید.

 



ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.