روشن نمودن سیستم، شروع توانبخشی


در مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) تیم ما با همکاری یکدیگر، به طور یکپارچه با یک هدف مشخص و از پیش نوشته شده  کار می کنیم تا به بهترین نتایج شنوایی دست یابیم.  

مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) برای کمک به شما و خانواده تان در هنگام تنظیم زندگی برای فرد کاشت حلزون شده آماده است.

ما خدمات بهینه سازی شنوایی و ارتقاء مهارت های گوش دادن و ارتباطات را ارائه می دهیم.

برنامه توانبخشی ما برای شما به منظور پاسخگویی به نیازهای فردی شما  و تلاش در جهت دستیابی به اهداف شنوایی تان تنظیم می کنیم

ما این کار را در یک محیط صمیمی، با درک متقابل و دوستانه انجام می دهیم.

 

بعد از عمل کاشت حلزون

پس از عمل کاشت حلزون، تیم مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) با شما همکاری می کند. این موارد همکاری شامل موارد زیر است:

  • گذاشتن پردازنده صدا روی سر بیمار و فعال کردن سیستم کاشت حلزون شنوائی را تقریباً چهل روز (شش هفته بعد از عمل)
  • چندین نوبت به طور فشرده در طول اولین ماه بعد از نصب دستگاه برای عادت کردن فرد با تحریکات الکتریکی و ایجاد اعتماد به نفس در استفاده از دستگاه انجام می شود.
  • تمرین گوش دادن و تمرین ارتباط برای قابل استفاده شدن شنوایی
  • پشتیبانی و آموزش مستمر به شما، خانواده و افراد درگیر در مراقبت از شما برای اطمینان از لذت بردن از شنوایی بهتر و دستیابی به بهترین نتیجه شنوایی

به تدریج شما با استفاده از تحریک الکتریکی دسترسی بهتری به صدا ادامه پیدا خواهید کرد. شما کاشت حلزون شنوائی را در زندگی روزمره خود به کارخواهید برد و به تنظیمات کمتری نیاز خواهید داشت.

 هرچند به مرور زمان نیاز به مراجعه برای تنظیم دستگاه کاهش می یابد.

تیم کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) همیشه برای خدمت به شما آماده خواهد بود.

مراجعه روتین برای بررسی سیستم شما به صورت 6 تا 12 ماه انجام خواهدشد تا اطمینان حاصل شود که پروتز کاشت حلزون شنوائی و پردازنده صدا به خوبی کار میکند، شنوایی شما قابل استفاده می باشد و ما برای دستیابی شما به گوش دادن کلاسهای منظم و تخصصی درنظر گرفته ایم.

 

بعد از عمل جراحی کاشت سمعک دراستخوان

پس از عمل جراحی کاشت سمعک دراستخوان، تیم کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) برای قابل استفاده نمودن شنوایی تان، شما را کمک خواهد کرد. این موارد شامل موارد زیر است:

  • گذاشتن پردازنده صدا تقریباً دو هفته پس از عمل برای سیستم های BAHA و Bonebridge و تقریباً شش هفته پس از عمل برای سیستم Connect (نوع قدیم BAHA که قسمتی از ایمپلانت از پوست به بیرون راه دارد) می باشد.
  • دو تا سه نوبت مراجعه در طی چند ماه اول پس از روشن کردن برای عادت کردن فرد و ایجاد اعتماد به نفس در استفاده از دستگاه انجام می شود.
  • تمرین گوش دادن و تمرین ارتباط برای قابل استفاده شدن شنوایی
  • پشتیبانی وآموزش مستمر به شما، خانواده و افراد درگیر در مراقبت از شما برای اطمینان از لذت بردن از شنوایی بهتر و دستیابی به بهترین نتیجه شنوایی

پس از برنامه ریزی اولیه کاشت سمعک دراستخوان، انتظار می رود که دستگاه را به آسانی در زندگی روزمره خود بکار ببندید.

هرچند به مرور زمان نیاز به مراجعه برای تنظیم دستگاه کاهش می یابد.

تیم کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) همیشه برای خدمت به شما آماده خواهد بود

مراجعه روتین برای بررسی سیستم شما به صورت سالانه انجام خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که سمعک کاشت در استخوان شما و پردازنده صدا به خوبی کار میکند، شنوایی شما قابل استفاده می باشد و ما برای دستیابی شما به گوش دادن صحیح پشتیبانی می کنیم.

 

برای ارتباط با بنیاد گوش از طریق تلفن یا ایمیل زیر اقدام کنید.

۰۵۱۳۸۴۲۱۶۱۶ info@earfoundationir.com



ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.