ضمانت و بیمه


  • گارانتی کارخانه سازنده
  • ایا در ایران قسمت خارجی (پردازنده صدا ) بیمه می شود؟
  • جایگزین و ارتقاء
  • جایگزین پردازنده صدا خود را بروز نمایید
  • پردازنده صدا خود را به روز نمایید

 

ضمانت و بیمه  WARRANTY & INSURANCE

 

  • ضمانت کاخانه سازنده

توسط سازنده پردازنده صدای کاشت حلزون شنوائی (قسمت خارجی ) شما  سه (3) سال ضمانت دارد.

پردازنده صدا برای سمعکهای کاشتنی در استخوان  دو (2) سال ضمانت تولید کننده دارد .

کلیه قطعات و لوازم جانبی کاشت حلزون شنوایی شما دارای 3 تا 12 ماه ضمانت تولید کننده دارد.

برگه گارانتی در اختیار گیرندگان کاشت حلزون شنوائی می باشد.

لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا برای گارانتی که توسط سازنده پروتزکاشت حلزون شنوایی ارائه می شود شمارا  راهنمای نمایند.

 

 

  • ایا در ایران قسمت خارجی (پردازنده صدا ) بیمه می شود؟

 

مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان( IKCIC) به شما توصیه می کند که از قسمت خارجی (پردازنده صوت ) خود در قبال از بین رفتن یا خسارت های ناخواسته تحت بیمه نامه منزل و وسائل داخل منزل خود آنرا  بیمه نمایید.

مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان( IKCIC) خوشحال است که نامه ای را برای شرکت بیمه شما بنویسد  ، که مقدار حق بیمه  قسمت خارجی ( پردازنده صدا ) شما را تعیین کند.

 

لطفاً توجه داشته باشید که هزینه بیمه قسمت خارجی ( پردازنده صوتی ) شما ممکن است بین شرکت های بیمه ای ومواردی که در بیمه نامه نوشته می شود ومبلغی که برای قسمت خارجی ( پردازنده صدا) تعیین می شود متفاوت است.

مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان( IKCIC) توصیه می کند از چندین جندین شرکت بیمه ای قیمت بگیرید و در مورد شرایطی که شما می خواهید تا دستگاه شما تحت پوشش بیمه قرارگیرید ، کاملا آگاه شوید.

  • جایگزینی و ارتقاء قسمت خارجی (پردازش کننده صدا)

چگونه می توانید قسمت خارجی (پردازش کننده صدا) دستگاه خود را جایگزین کنید؟

 

مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان( IKCIC)به شما توصیه می کند یک نوبت جایگزینی برای قسمت خارجی (پردازش کننده صدا) دستگاه در طول عمر خود در نظر بگیرید وبرای ان پول مورد نیاز را پس انداز نمایید ویا انرا بیمه نمایید . در حال حاضر ، هیچ بودجه عمومی برای جایگزینی یا ارتقاء قسمت خارجی (پردازش کننده های صوتی ) برای کودکان وبزرگسالان وجود ندارد.

اگر قسمت خارجی (پردازش کننده صدا) دستگاه شما طوری  آسیب دیده که قابل تعمیرنمی باشد، ویا گم شده یا به سرقت رفته است ، می توانید یک وسیله جدید خریداری کنید و اگر تحت پوشش بیمه نامه منزل و وسائل داخل خانه می باشد یک ادعای بیمه ای برای شرکت بیمه خود بنویسید.

اگر سن  شما     سال ویا کمتر باشد ، می توانید با ارائه دلیل ومدارکی که از شما درخواست می شود و واجد شرایط دریافت خدمات ازهیئت امنا ارزی باشید قسمت خارجی (پردازش کننده صدا) جایگزین بشود.

 

  • قسمت خارجی (پردازش کننده صدا) خود را ارتقا دهید

 

اگر پوشش بیمه تکمیلی دارید ، و در قرارداد انها ارتقا دستگاههای شنوائی درج شده باشد ممکن است واجد شرایط مراجعه به شرکت های بیمه خصوصی تکمیلی برای ارتقاء (یا به روز شدن ) اقدام نمایید. بهر حال برخی از صندوق های بیمه تکمیلی درمانی  با توجه به سن قسمت خارجی (پردازش کننده صدا) دستگاه فعلی شما آنرا ارتقا می دهند ، برخی دیگر فقط درصورتی که از فن آوری جدید استفاده  قابل قبولی برای شنوائی به شم داده می شود ارتقا را قبول می کنند .

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد به روزرسانی قسمت خارجی (پردازش کننده صدا) دستگاه خود از طریق شرکت های بیمه خصوصی تکمیلی با ما تماس بگیرید.



ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.