هزینه ها


هزینه های شنوایی شناسی

مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان( IKCIC) متعهد است تا هزینه ها را تا حد ممکن پایین نگه دارد و هزینه مراجعات شما را در طول زندگی کاهش دهد.

 ما برای افرادی که کارت معتبر کمیته امداد و بهزیستی را دارند تخفیف هایی قائل می شویم که با بردن صورتحساب ما به کمیته امداد وبهزیستی کل مبلغ مندرج را پرداخت نمایند.

بخش عمده ای ازخدمات مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) که برای تست های  شنوایی و یا تعمیر و نگهداری سالانه از پروتز های کاشتنی شنوایی انجام می شود به شما فاکتور می دهد تا بتوانید از مراکزی که شما تحت پوشش آن هستید هزینه ها را دریافت نمایید.

برای این خدمات، اگر بیمه تکمیلی معتبری که برای خدمات شنوائی در قرارداد آن ها ذکر شده داشته باشید معمولا تا سقف تعهد و با فاکتور مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان به شما پرداخت خواهند نمود.

ارزیابی هایی که قبل از کاشت تا معرفی شما به عنوان کاندید کاشت حلزون شنوائی و قبول عضویت شما در کمیته امداد و یا بهزیستی، و صدور کارت معتبر به عهده خود شما می باشد اگر مشکلی در پرداخت داشته باشید ما شما را به مراکز خیریه کاشت حلزون شنوائی برای دریافت وام ویا کمک بلاعوض معرفی خواهیم نمود.

این مبالغ به ارزیابی های که  کمیته امداد و بهزیستی و یا خیریه ها (که معرفی مینماییم) از معلولیت ها و یا نیاز مالی که شما دارید متفاوت خواهد بود.

اگر کارت عضویت بهزیستی داشته باشید؛ ممکن است هزینه این خدمات را به طور کامل به شما پرداخت نمایند.

مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) پس از پرداخت شما، فاکتور مربوطه را صادر خواهد نمود در بعضی افراد وجود داشته که در عرض 24-48 ساعت هزینه های خود را وصول نموده اند.   

اگر شما یک کارت بنیاد جانبازان و امور ایثارگران یا کارت سفید با تأیید پرداخت خدمات شنوایی را داشته باشید، هزینه هایی که شما در مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) انجام داده اید تحت پوشش آن ها قرار می گیرد و با فاکتور معتبر به شما پرداخت خواهند نمود.

اگر تابع خارج از کشور ایران هستید و بیمه تکمیلی و یا کارت کمیته امداد و بهزیستی ندارید، هزینه خدمات به عهده خودتان است.

 

هزینه های جراحی

اگر شما از طرف شورای عالی کاشت در وزارت بهداشت به عنوان خدمات دولنی پذیرفته شوید هزینه های جراحی و بستری در بیمارستان دولتی را هیئت امنا صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت  مستقیما به بیمارستان دولتی پرداخت می نماید. لطفاً در مورد هزینه های جراحی به طور مستقیم با مسئول مربوطه در مرکز کاشت صحبت کنید.

معمولا پوشش درمانی (بیمه های سلامت، تامین اجتماعی، نیروهای مسلح) هزینه های بیمارستانی و جراحی شما در بخش دولتی را پرداخت نخواهند نمود.

بعضی از بیمه مانند بانک ها ممکن است هزینه های مربوط به اقامت در بیمارستان را نیز قبول نمایند. در این صورت، شما می بایست در زمان بستری در بیمارستان، مبالغ بستری را به بیمارستان بپردازید و با فاکتور مربوطه از بیمه درمانی خودتان وصول نمایید.

در صورت داشتن کارت طلایی بنیاد جانبازان و امور ایثارگران   با تأیید خدمات شنوایی، معمولا هزینه های جراحی را به طور کامل پوشش می دهند.

 

هزینه دستگاه کاشت حلزون شنوائی

  دستگاه کاشت حلزون شنوائی منحصرا  توسط هیئت امنا صرفه جوئی ارزی وزارت بهداشت با ارز دولتی وارد می شود و وقتی که پرونده شما به عنوان کاندید عمل به شورای عالی معرفی شد یک ششم هزینه ( و پنج ششم بقیه را دولت به عنوان کمک به فرد ناشنوا تقبل نموده است) ان را از شما وصول می نمایند (برای افرادی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند نصف این مبلغ را بهزیستی پس از کاشت به فرد کاشت حلزون شنوائی شده عودت خواهند داد). در صورت عدم تمکن مالی برای پرداخت یک دوازدهم قیمت پروتز ما شما را به خیریه هایی که در این رابطه وجود دارد معرفی خواهیم نمود و ان ها پس از ارزیابی های لازمی که خودشان دارند میزان کمک به شما را مشخص خواهند نمود.  

اطلاعی از پرداخت هزینه های پروتز در بیمه نیروهای مسلح و یا بنیاد جانبازان و امور ایثارگران با تأیید خدمات شنوایی نداریم لطفا خودتان با مراجعه به قسمت بیمه بنیاد اطلاعات لازم را کسب نمایید.

با بعضی از بیمه های خصوصی صحبت شده است که آنها  با بیمه نمودن شخصی افراد و پس از گذراندن دوره ای که شخص واجد شرایط لازم برای استفاده از مزایا شده باشند می تواند از مزایای ان بیمه خصوصی استفاده نماید.

 

برای ارتباط با بنیاد گوش از طریق تلفن یا ایمیل زیر اقدام کنید.

۰۵۱۳۸۴۲۱۶۱۶ info@earfoundationir.com



ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.