درباره مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان - ایران


تاریخچه و رشد و توسعه چشم انداز ماموریت ارزش ها

IKCIC (Iran Khorasan Cochlear Implant Center)

مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) دومین مرکز (بعد از تهران) تاسیس شده در ایران برای کاشت حلزون شنوائی می باشد، بیشترین خدمات کاشت حلزون شنوایی با بیش از 1300 فرد تحت پوشش دارد مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) با تجربه ترین تیم جراحان گوش، بینی و گلو (گوش و حلق و بینی) در خراسان، که از اواسط دهه 1370 مشغول ارائه خدمات کاشت شنوایی به جامعه استان خراسان بزرگ (شمالی ، رضوی ، جنوبی)، استان کرمان، استان گلستان، استان سیستان بلوچستان بوده اند، و پشتیبانی ان ها را بعهده داشته است.

مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) در سال 1376 به منظور ارائه خدمات شنوایی و توانبخشی تخصصی، به افراد ناشنوا، متعهد در پیشرفت کودک در توانبخشی (پاسخگو بودن) و در دسترس بودن برای خدمت به افراد با کاهش شنوائی و کاشت حلزون شنوایی شده تأسیس شد.

 مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان  (IKCIC) خدمات گسترده ای مانند:

1- ارزیابی قبل از عمل،

2- کانیداتوری مناسب برای عمل جراحی،

3- انجام جراحی،

4- توانبخشی مناسب و تخصصی در طول عمر و پشتیبانی (برای خدمات و سوالات خانواده و افرادی که کاشت حلزون شنوائی شده اند) را ارائه می دهد.

 در مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) ما به صورت تیمی با هم همکاری می کنیم

 تا نیازهای شنوایی شما را درک کنیم و توانایی شنوایی بخشیدن فناوری کاشت را با ان هماهنگ کنیم

 تا به شما در بهتر شنیدن کمک کند و تا اخر عمر زندگی بهتری برای شما رقم بزند.

 

با انتخاب مرکز کاشت حلزون شنوائی خراسان (IKCIC) برای دادن خدمات به شما، ما موارد زیر را برای انتخاب شما تضمین می کنیم:

تحت نظر با تجربه ترین جراحان کاشت حلزون شنوایی و اودیولوژیست های استان و کشور

و بزرگترین سرویس دهنده در خراسان و شرق کشور (به افرادی که کاشت حلزون شنوائی شده اند) می باشید

با انتخاب شما ما قادریم مراقبت های فردی، بسیار وسیع و قابل درک  و مودبانه و اخلاقی را برای کودک شما به عهده بگیریم 

 

چشم انداز Vision

برای ارائه خدمات خیلی خاص  توانبخشی به کودکان ناشنوا در خراسان رضوی از عمل بسیار پیشرفته کاشت حلزون شنوائی استفاده خواهیم کرد، با تیمی علاقمند و پاسخگو و خدماتی بسیار عالی و دست یافتنی برای افراد ناشنوا و خانواده او (خانواده محور).

 

ماموریت Mission

ارائه یک خدمات تخصصی و حرفه ای کاشت حلزون شنوایی، به اشخاصی که تیاز دارند و پرسنلی متخصص، علاقمند و متعهد به فعالیت های خودشان و انجام توانبخشی برای افراد کم شنوا با درک زمان طلایی برای نیازهای شنوایی کودکان. پیشنهاد مناسب ترین فن آوری شنوایی و ارائه یک عمر پشتیبانی برای کمک به شما و کودک شما  در شنیدن و برقراری ارتباط بهتر و استفاده از ان برای یک زندگی بهتر.

 

ارزش ها Values

ما متخصص و حرفه ای هستیم

ما با بهترین روش هدایت را برای کودک شما انتخاب خواهیم کرد، در جهت پیشرفت و نتیجه بخش بودن خدمات به او تلاش می کنیم و برنامه های ما بر اساس یکپارچگی و بهم پیوسته بودن چیدمان شده است، احترام متقابل و تصمیم گیری متعهدانه و اخلاقی برای کارمان انتخاب کرده ایم.

برای رسیدن به هدف یادگیری را اصل می دانیم

ما از کسانی که با آن ها کار می کنیم یاد می گیریم و به طور فعال سعی میکنیم به آموزش های خود بهبود مستمر بدهیم، پیشرفت های حرفه ای و شخصی را ترغیب می کنیم.

ما حرفه خود را می شناسیم وقصد داریم

 روابط واقعی برقرار می کنیم و در یک محیط گرم، درک متقابل  و دوستانه یک زندگی قابل قبول را برای پشتیبانی از کودک شما ایجاد می کنیم.

ما یک تیم هستیم

ما برای دستیابی به بهترین نتایج شنوایی برای مراجعین و خانواده های آن ها، مشترکاً (متخصصین مختلف) با یک هدف روشن و مشترک کار می کنیم.

ما خودمان را وقف وظیفه مان کرده ایم

ما متعهد به ارائه یک خدمات فردی و جمعی بوده، و در برابر خدمتمان پاسخگو هستیم و سعی ما بر این است که همیشه برای خدمات و سوالات (مراجعین و یا تماس گیرندگان) دارندگان پروتز کاشت حلزون شنوائی در دسترس باشیم.

ما برای فناوری شنوایی ارزش قائل هستیم

ما اعتقاد داریم که کاشت حلزون شنوائی به شنوائی افراد کمک می کند و به فن آوری برای بهبود کیفیت زندگی افراد دارای کاهش شنوایی اعتماد داریم.

 

برای ارتباط با بنیاد گوش از طریق تلفن یا ایمیل زیر اقدام کنید.

۰۵۱۳۸۴۲۱۶۱۶ info@earfoundationir.com

 



ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.